سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام مشتاقان شرکت در همایش اربعین از امروز

ثبت نام مشتاقان حضور در پیاده روی اربعین به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

میرآییز، جانشین مدیر حج و زیارت گلستان گفت: مشتاقان شرکت در همایش اربعین از امروز تا ۳۱ تیر برای ثبت نام اینترنتی باید به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir و برای ثبت نام حضوری به شرکت‌های زیارتی مراجعه کنند.


میر آییز افزود: ۵۴ شرکت زیارتی برای ثبت نام اقدام کنند. زائرانی هم که قصد اعزام گروهی در ایام اربعین دارند می‌توانندثبت نام گروهی در سایت یا شرکت زیارتی انجام دهند.


او گفت: در این مرحله فقط پیش ثبت نام انجام می‌شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست و هیچگونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام ایجاد نخواهد کرد.


ابه گفته میرآییز، بر اساس اعلام این کمیته چنانچه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تعداد زائران زیارت اربعین در نظر گرفته شود، ثبت نام قطعی متقاضیان از بین افرادی که پیش ثبت نام کرده اند تعیین و اعلام خواهد شد.

 

طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا و داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام از شرایط الزامی تشرف است.

 

در این اطلاعیه تاکید شده بیمارانی که با توجه به شرایط خاص اربعین در عراق و برنامه پیاده روی طبق نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشرف به عتبات عالیات در این ایام،  منع شده اند از ثبت نام خودداری کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.