سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستان پربار معلمان فارس در جشنواره کشوری معلمان مولف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، از درخشش فرهنگیان استان فارس در دومین جشنواره کتاب سال معلم یا همان معلمان مولف خبر داد.

علیرضا شاد باش گفت: دومین جشنواره کتاب سال معلم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران در بهار و تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مولف، کمک به ارتقا سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، استفاده از آثار فرهنگی آنان در جشنواره‌های کتابخوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مولف برگزیده برگزار می‌شود.

او گفت: همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی، ادارات داخل و خارج از کشور و کارکنان اداری، کارشناسان، مدیران، مربیان، مشاوران تربیتی مدارس، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

شاد باش گفت: این جشنواره در ۲۴ موضوع برگزار و فرهنگیان مولف و معلمان اهل قلم می‌توانستند آثار خود را تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او گفت: اختتامیه این جشنواره در روز ۱۴ تیرماه همزمان با روز قلم در تهران برگزار خواهد شد و استان فارس با ۱۲۷ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان استان برگزیده در تعداد آثار معرفی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: ۴۹ نفر از کل کشور به اختتامیه جشنواره دعوت شده اند که ۵ نفر از استان فارس است.

او گفت: محمد علی بوستانی از ناحیه دو شیراز، محمد حسن بوستانی و زهرا غریب زاده از ناحیه یک شیراز، محسن غلامی از ناحیه چهار شیراز و الهه کشاورز از فیروز آباد به عنوان منتخبان استان فارس در این اختتامیه حضور خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.