سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان مسابقات جهانی ترامپولین مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت+ فیلم

«آریا مام عبدالله» قهرمان مسابقات جهانی ترامپولین همزمان با ورود به مهاباد مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

«آریا مام عبدالله» ورزشکای ملی پوش و شایسته این شهرستان که هفته جاری مدال طلای مسابقات جهانی ژیمناستیک در بخش ترامپولین را در کشور پرتقال کسب کرده بود، امروز پنجشنبه همزمان با ورود به مهاباد مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری مهاباد در این دیدار ضمن تبریک عنوان قهرمانی این ورزشکار گفت: موفقیت «آریا مام عبدالله» در عرصه جهانی نشان از وجود ورزشکاران با استعداد در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان دارد که باید زیرساخت‌های لازم برای تداوم این موفقیت‌ها برای این عزیزان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


امیر قادری با ابراز قدردانی از تلاش‌های پدر و مادر، مربیان و مجموعه اداره ورزش و جوانان مهاباد برای کسب عنوان قهرمانی آریا مام عبدالله گفت: نقش افتخارآفرینی ورزشکاران در اقتدار و عزت‌آفرینی برای کشور به روشنی بر همگان آشکار است و امیدواریم جوانان ما هر روز پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه جهانی به اهتزار درآورند.

«آریا مام عبدالله» ورزشکار با استعدادی مهابادی روز یکشنبه هفته جاری موفق شد مقام نخست و مدال طلای ترامپولین مسابقات جهانی ژیمناستیک در بخش ترامپولین در ماده «double min» را با اقتدار بدست آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.