سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل سپاه پاسداران:

نفوذ انقلاب اسلامی خطرناک‌ترین خبر برای دشمن است

سرلشکر سلامی گفت: انقلاب اسلامی توانسته قلمرو نفوذ خود را گسترش دهد و توازن اقتدار به نفع اسلام و انقلاب تغییر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ضمن قدردانی و تشکر از رییس سابق این سازمان گفت: انقلاب اسلامی توانسته است قلمرو نفوذ خود را به اعماق جغرافیای عالم گسترش دهد. پدیده بسط و نفوذ انقلاب اسلامی که خطرناک‌ترین و خطر آفرین‌ترین خبر و واقعیت اسلام و بشریت برای دشمن بود به فضل الهی از درون مجاهدت‌های سخت و طاقت فرسا و شهادت‌های بزرگ و وفاداری‌ها و مجاهدت‌های جاودان به یک واقعیت مسلّم روی زمین تبدیل شد و امروز آنچه که اتفاق افتاده است درهم‌تنیدگی این قلمرو نفوذ بین ما و دشمنان است.

وی ناکام سازی اراده و نقشه های دشمن از جمله عبور از تحریم های اقتصادی، انزوا بخشی سیاسی، نبرد اطلاعاتی، جنگ روانی، ارعاب نظامی و مسائلی از این دست را از جمله  نقش آفرینی سپاه در کنار دیگر قوای نظام قلمداد و افزود: اعتبار قدرت به اندازه آن نیست بلکه به میزان، شدت و جغرافیای نفوذ است و این موضوع به یک حقیقت جاری و مورد قبول همه جهان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه درهم شکستن اراده و اقتدار دشمن در توقیف کشتی "استنا ایمپرو " انگلیسی، انهدام پهپاد متجاوز راهبردی جاسوسی  آمریکا، دستگیری تفنگداران آمریکایی، حمله موشکی  به پایگاه آمریکایی عین الاسد و برخی اقدامات دیگر را از  نقش‌آفرینی‌های غرور انگیز سپاه در برابر دشمن توصیف کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی دشمن قادر به تکمیل پروژه عظیم دولت‌سازی خود نیست. وقتی که رژیم صهیونستی راهبرد از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند اما هم اکنون در دیواره‌های عظیم بتنی دور خود محبوس شده است؛ این یعنی توازن اقتدار به نفع اسلام و انقلاب اسلامی تغییر کرده است.

سرلشکر سلامی یادآورشد: دشمن می‌خواهد  اعتماد به نفس را از ما بگیرد و ما را از درون تهی کند و نگاه و اعتبار خودمان را اول از چشم خودمان بیاندازد. این خطرناک‌ترین و مرموزانه‌ترین نوع تهاجم است و برای همین ما از همه فرماندهان، مسئولان و همه پاسداران می‌خواهیم  این داستان موهوم  دشمن را  ابطال کنند.

 فرمانده کل سپاه افزود: نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای در هم شکستن اراده ، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

وی تاکید کرد: دشمن سپاه را نقطه شکل‌گیری همه شکست‌ها  و امتداد  اراده نظام برای درهم شکستن خود می‌داند و بر همین اساس است که روی این نهاد قدرتمند و مردمی متمرکز شده است.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: حفاظت اطلاعات ما درگیر یک رویارویی مستقیم با همه سرویس‌های مجرب و کارآزموده اطلاعاتی و امنیتی استکبار است که فروپاشی رژیم‌های بسیاری را در کارنامه پلید خود دارند و در این راه از ابزار های پیچیده و تکنیک‎‌های مبتکرانه، متغییر و دائما نوشونده برخوردارند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیشترین تجربیات موفق دشمن ما در عمل سرویس‌های اطلاعاتی اوست؛ گفت:   این بخش عمل دشمن کاملا جدی و قابل اتکا است اما اگر نتوانسته اند به اعماق نقاط مختلف نیروهای مسلح راه یابند ناشی از مجاهدت ها و  تلاش‌های شبانه روزی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح و سپاه ماست که راه را بر چشمان و گوش‌های آنها بسته است.

وی حفاظت اطلاعات را متکی بر دو پدیده دانسته و افزود: پدیده اول شناخت دشمن، تکنیک‌ها، تاکتیک‌ها و ابزارهای او است که به عرصه و مبانی اطلاعاتی نیاز دارد؛ پدیده دوم شناخت استعدادهای خودی است و کار حفاظت حائل شدن در میان این دو پدیده است که اجازه ارتباط‌گیری نیروهای خودی با دشمن و دور زدن  و ارتباط‌گیری دشمن با نیروهای خودی را نمی‌دهد.

 سرلشکر سلامی در پایان با ابراز اطمینان از موفقیت دوره جدید مدیریتی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه یادآورشدند: حفاظت اطلاعات مدرن و پیشرفته حفاظت اطلاعاتی است که ابزارهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را خودش می‌سازد و این چیزی نیست که از طریق تبادل به دست آید . عرصه این نبرد عرصه نبردهای پنهان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۷ تير ۱۴۰۱
دقیقا
منصور
۱۳:۱۳ ۱۷ تير ۱۴۰۱
کملا // نفوذ ادمهای بیسواد متحجر پرمدعا هرجا گه باشه خطر ناکه
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ تير ۱۴۰۱
لطفا ضربه گیری را از داخل و با استهکام بخشی و احترام گذاشتن به قوانین از داخل شروع میشه !!! خاین ها ونفوذی های دشمن با تعمیم نارضایتی کمر اقتصادی خانوار رو دارن میشکنن و از خارج هم با طول تفصیل دادن و بهانه تراشی در برجام !! یا همان کسایی که دوتابعیتین و بچه هاشان >>> قوانین مقفول مانده!
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۱
کلمه دشمن اگر ازتون بگیرن دیگه هیچی ندارین
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سوختیا اسرائیلی
کاربر
۱۲:۲۸ ۱۷ تير ۱۴۰۱
سپاه همه چی داره دین،غیرت،قدرت ، ولایت، انسانیت همدلی ،کمک ووووو....... اونی هیچی نداره بی دین لامذهب غربگراست
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
حاضر هستید برای اثبات حرفهایتان نه در منطقه بلکه فقط در ایران یک رفراندوم ازاد برگزار کنید؟!!
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
برگزار کردن که
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۱
به فکر اقتصاد مردم باشید
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
چجوری پول نت داری؟
amir
۲۳:۱۶ ۱۷ تير ۱۴۰۱
دهنت رو آب بکش سایبری بی مغز " تعصب چشم هات رو کور کرده حاضر نیستی واقعیت رو ببینی و هیچ انصافی هم در وجودت دیده نمیشه پول اینترنت خود مخابرات اون هم با حجم نسبتا بالا صد هزار تومن هم نمیشه که هی پُتکش می کنین می زنین توو سر مردم هرچند که علارغم حجم نسبتا بالا کیفیتش چندان چنگی به دل نمیزنه ضمنا مگه زندگی فقط قبض اینترنت هست زندگی توو این خراب شده انقدر خرج داره که بعضی وقت ها فقط باید به مرگ فکر کرد البته از شما و امثال شما بیشتر از این نمیشه انتظار داشت کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد
7891
۱۷:۵۸ ۰۹ تير ۱۴۰۱
شما این شهدای ما را کجای دنیا مانندشان پیدا میکنید؟ تمام دنیا جمع شدند تا اکراین را سر پا نگهدارند. ببینید چه شهدایی ما داشتیم. همه اینها شهید راه عشق و فقط عشق به خدای یکتا و غیر از آن هیچ و دیگر هیچ. تا کم می آورند یک شایعه درست میکنند که بشقاب پرنده ها سر رسیدند. دیگر این آخر معنویات شان است. آنهم بشر دوستانه. ولی نمی گویند ما 88 کشور جهان را بسیج کردیم تا ایران را شکست دهیم اما نتوانستیم. فلسطین و یمن در آتش خشم ستمکاران جهان میسوزند ولی سازمان های بین المللی آخ نمیگویند. نمیگویند فرانسه چه دشمنی با یمنی داری؟
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سردار ایا پادگان وبرادران سپاهی شمارو درمحل کارتان میبینند برای چی هرروز سخنرانی؟ ایا کارنظامیگری نداری؟
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
خودت میگی سردار در ضمن بیان سخنرانی ها واسه گجاست
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
همش فکر بیرون کشورید.
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
اتفاقا برعکس
یا علی
۱۲:۳۰ ۱۷ تير ۱۴۰۱
میخای مرز رو باز بگذارند دشمن بیاد همه چیزتو ببره؟
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۱
حرفهای تکراری خودپسندی وهمیشه خودخوهانه دشمن،دشمن.....
سرلشکر
۱۷:۰۳ ۱۷ تير ۱۴۰۱
منظورم از دشمن خود تو هستی. بله خودت:16:43 شک نکن.
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سردار لطفا از بخشی از اقتدارتون در خصوص کشف، برخورد و تنبیه دزدان و دلالان مفسد داخلی که عرصه را بر معیشت مردم عادی تنگ کرده اند و هر لحظه این فشار بیشتر میشود نیز استفاده کنید...
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
علاقه ای زیادی بهتون دارم سردار عزیز و چهره مهربون
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
دم سپاه مقتدرگرم.فدایی داری
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۱
پس لطفا" قیمت ماکارونی و تخم مرغ را پائین بیاورید تا ملت هم یک استفاده ای داشته باشند!!
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
سپاه باید بیاره ؟ شماها که سال ۹۶ رای کنسرتی دادید و الان هم طلبکارید که
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
به امید روزی که اصلاح طلبای مازوخیست دیگه زنده نباشن الهی امین