سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشیانه بالگرد اورژانس هوایی، از طرح‌های اولویت دار نهبندان

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از طرح‌های اولویت دار شهرستان نهبندان است.

نخعی گفت: گام‌های زیادی برای ارتقاء شاخص‌های درمانی شهرستان نهبندان برداشته شده که آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از طرح‌های اولویت دار این شهرستان است و همچنین در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شاهد توسعه بهداشت و درمان این شهرستان خواهیم بود.

او گفت: آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از طرح های اولویت دار نهبندان است چرا که برای خراسان جنوبی با وجود کریدور‌های مختلف، حوادث متعدد، پراکندگی و وسعت زیاد ضرورت دارد.

او گفت: طرح های بسیار مهمی کلید خورده است که تنها در یک طرح شاهد افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان و همچنین آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان در این شهرستان بودیم و همچنین عملیات اجرایی توسعه و تکمیل کلینیک پزشکان متخصص پانسیون پزشکان و مرکز درمانی بسیار خوب برای شوسف آغاز شده است.

نخعی گفت: تکمیل این طرح ها، حوزه بهداشت و درمان نهبندان را متحول خواهد کرد، نسبت به مجموع استان شاخص درمانی نهبندان ضعیف‌تر بود که با اتفاقات خوبی که رخ داد کمک شد تا اهدافی برای نزدیک شدن به وضعیت بهداشتی درمانی بهتر رقم بخورد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین جلسه شورای اداری در نهبندان صحبتی مطرح و اعلام کردم که متاسفانه بهداشت و درمان در نهبندان خود بیمار است و برای این صحبت دلیل داشتم چرا که ۶۰ هزار نفر جمعیت با ۲۵ هزار کیلومتر مربع و یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی با فضای نامناسب اصلاً در شان مردم نیست.

او گفت: در شاخص توسعه، بهداشت و درمان اولویت دارد، با تلاش‌هایی که انجام شد اورژانس بیمارستان نهبندان نیز به بهره برداری رسید که این طرح در سالیان گذشته همزمان با برخی از شهرستان‌های استان آغاز شد، ولی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود.

نخعی گفت: طولانی شدن روند ساخت طرح توسعه اورژانس بیمارستان نهبندان برایم درد آور بود و پیرو همین امر در اولین نشست قبل از آنکه مجلس به طور رسمی آغاز به کار کرده باشد، جلسه رسمی و دیدار با مسئولان وزارت بهداشت داشتم تا پیگیر این موضوع باشم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.