سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهر‌های استان همدان الحاق شد

استاندار همدان گفت: الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهر‌های استان با هدف تسهیل در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان انجام شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم  معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان، گفت: استان همدان تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم به دلیل کمبود زمین با مشکلاتی اساسی در زمینه تامین مسکن روبرو بود به نحوی که جایگاه ۳۱ در بین استان‌های کشور را در اختیار داشت.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، «ایوب اسداللهی» به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان معرفی شد و از زحمات «عزیزاله یوسفی» مدیرکل سابق قدردانی شد.

او گفت: اقدامات و پیگیری‌های موثر و مستمر  برای رفع این مشکلانجام شده است که با الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهر‌های تابعه، جایگاه استان همدان از ۳۱ در کشور به رتبه پنجم ارتقا یافت به نحوی که این این اقدام گامی بزرگ در زمینه تسهیل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان محسوب می‌شود.

استاندار همدان گفت: در این زمینه ۶۸۰ هکتار زمین نیز در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و رفع مشکل ساخت واحد‌های مسکونی به شهر همدان اضافه شد که باید به عنوان اقدامی ارزشمند در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، خدمت رسانی دولتمردان در استان و نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی محقق شد.

قاسمی فرزاد گفت: طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر در استان همدان دنبال خواهد شد که پیش از روز‌های آغاز به کار دولت سیزدهم، استان همدان با رتبه ۳۱ استان‌های کشور و به علت کمبود زمین با مشکلات اساسی در زمینه تامین مسکن مواجه بود که امروز و با اقدامات انجام شده، استان به رتبه پنجم در کشور ارتقا یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.