سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از ۵ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: نخستین روز کنکور سراسری ۱۴۰۱ با رقابت ۴۴۹ داوطلب رشته هنر در دانشگاه پیام نور مهاباد آغاز شد.

معروف خلیلی گفت: امسال با افزایش ۱۰ درصدی ۵ هزار داوطلب در این شهرستان در کنکور سراسری شرکت کرده و از مجموع این داوطلبان ۵۸ درصد زن و ۴۲ درصد مرد هستند که در ۵ گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۴ روز با هم رقابت می‌کنند.

معاون آموزش دانشگاه ارومیه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی هم گفت: آزمون سراسری کنکور امروز با حضور پنج هزار و ۳۹۳ داوطلب رشته هنر در استان آغاز و تا روز شنبه ۱۱ تیر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

سجاد چهره‌قانی گفت: در آزمون امسال علاوه بر رشته هنر، سه هزار و ۹۴۱ نفر در رشته ریاضی، ۳۰ هزار و ۴۸۶ نفر در رشته تجربی، ۲۱ هزار و ۵۴۶ نفر در رشته انسانی و هشت هزار و ۵۹۰ نفر در گروه زبان داوطلب هستند.

کنکور در رشته هنر روز چهارشنبه هشتم تیرماه، رشته ریاضی و انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیرماه، رشته تجربی در روز جمعه ۱۰ تیرماه و نهایتا رشته زبان در روز شنبه ۱۱ تیرماه در ۱۶ شهرستان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.