سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

معارضین ۲ تقاطع غیرهمسطح شهر اراک در حال رفع شدن است

میرنظامی گفت: عملیات اجرایی و عمرانی طرح‌های تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین و میدان امام خمینی اراک به جد دنبال می‌شود.

میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک با مدیر عامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان مجری طرح گفت: عمده مشکلات و معارضین موجود در طرح‌های تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین و میدان امام خمینی اراک با پیگیری‌های شورا و شهرداری و همکاری دستگاه‌های زیربنایی و خدمات رسان در حال رفع شدن می‌باشد و عملیات اجرایی و عمرانی طرح‌ها به جد دنبال می‌شود.

میرنظامی گفت: انشاالله در بازه زمانی مدنظر در قرارداد و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، عملیات عمرانی و اجرایی ۲ پروژه مذکور به پایان برسد.

مقیسه مدیر عامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) هم گفت: این موسسه افتخار همکاری در اجرای طرح ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح شهر اراک با شهرداری را دارد و در حال حاضر ۲ طرح تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین و میدان امام خمینی در دستور کار قرار دارد و بحمدالله بحث‌های مطالعه و طراحی این ۲ طرح به اتمام رسیده و وارد فاز اجرایی شده اند.

مقیسه گفت: امروز جلسه خوبی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری اراک برگزار شد و موانع و مشکلات پروژه‌ها بررسی تا سرعت بیشتری به روند عملیات اجرایی داده شود تا طبق برنامه زمان بندی تحویل مردم شهر اراک شوند.

چگینی رئیس کمیسیون فنی، عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک هم گفت: کار در طرح‌های تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین و میدان امام خمینی نسبتا خوب پیش می‌رود و مشکل اساسی این طرح که معارضین است با پیگیری‌های شورا و شهرداری و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حال رفع شدن می‌باشد.


چگینی گفت: در دوره شورای ششم با تلاش و زحمات عوامل شهرداری و پیمانکار توانمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خدمات ارزشمندی برای شهر به ثمر نشسته است که نمونه آن اجرای تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت شهید سلیمانی و راستگرد پژوهش تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی می‌باشد که با اجرای آن رینگ دوم شهری کامل شده است و این خدمات در سایه همدلی، هم افزایی و همکاری محقق شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.