سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال هزار و ۸۰۰ نفردر شهرک صنعتی بهاران همدان

مدیرعامل شهرک صنعتی بهاران استان همدان گفت: واحد‌های تولیدی مستقر در فاز یک شهرک صنعتی بهاران زمینه اشتغال هزار و ۸۰۰ نفر را فراهم کرده اند.

کوروش بختیاری گفت:شهرک صنعتی بهاران از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان همدان با ۳۴۰ واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار و زیربنای ۸۷ هزار متر ساخته شده است.

او گفت:شهرک صنعتی بهاران مشکلی در زمینه تامین آب ندارد که این شهرک صنعتی در ۲ مرحله و در بخش توسعه صنعت و تحقق جهش تولید در استان همدان نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شهرک صنعتی بهاران استان همدان گفت: از ۱۵۵ واحد صنعتی مرحله یک شهرک صنعتی بهاران، ۱۳۵ واحد فعال و مابقی واحد‌ها شامل سردخانه و پخش دارو است.

بختیاری گفت: فاز ۲ شهرک صنعتی بهاران دارای ۱۴۵ واحد صنعتی است که ۸۰ درصد واحد‌ها در حال ساخت و ساز و اتمام طرح ها هستند و ۱۵ واحد هم راه اندازی و به بهره برداری رسیده.

او گفت:امکانات و زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بهاران ایجاد شده و بهترین مکان برای سرمایه گذاری است و امکانات زیربنایی از جمله آب برای فاز ۲ شهرک صنعتی بهاران تامین شده است و مابقی امکانات مانند آسفالت و فاضلاب نیز در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.