سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان مشخص شد

بعد از انتخاب شدن سعید علی حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، فدراسیون سرمربی تیم ملی نوجوانان را هم انتخاب کرد.

بعد از برکناری محمد حسین برخواه از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، علی مرادی رئیس سابق این فدراسیون در آخرین روز‌های خدمت خود در فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفت سعید علی حسینی را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب کند و هم اکنون تمرینات ملی پوشان بزرگسال زیر نظر او برگزار می‌شود. علی حسینی پیش از این هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان را بر عهده داشت و قرار بود با این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود.

با انتخاب شدن سعید علی حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان حالا سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان و جوانان است تا از رقابت‌های قهرمانی آسیا عقب نمانند. این روز‌ها تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان زیر نظر علی جباری مربی سابق تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌شد، اما حالا صحبت از تغییر و تحولات در تیم ملی نوجوانان و جوانان به گوش می‌رسد.

فدراسیون وزنه برداری تصمیم دارد علی جباری را از هدایت تیم ملی کنار گذاشته و به جای او هادی پانزوان و وحید ربیعی را به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان منصوب کنند. حضور این ۲ تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود و بعد از این مسابقات درباره ماندن یا رفتن آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

نوجوانان دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عبارتند از: محراب دواسری، طا‌ها نعمتی مقدم، امیرحسین قربانی، امیرحسین سپه آجرلو، امیر آقایی، ابوالفضل زارع، بنیامین نیری، محمد غالبی، ایلیا صالحی پور، پیمان شفیعی نژاد و ابوالفضل کیانی


بیشتر بخوانید


مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در سال ۲۰۲۲ از ۲۴ تیر در ازبکستان و به میزبانی شهر تاشکند برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.