سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشندگان سئوالات کنکور در فضای مجازی دستگیر شدند

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا از دستگیری دو فروشنده سئوالات کنکور و امتحانات نهایی خبر داد.

سرهنگ مصطفی نوروزی گفت: با نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات نهایی و آزمون‌های کنکور، فعالیت مجرمان سایبری تحت عنوان فروش سئوالات کنکور و آزمون‌های نهایی افزایش یافته است.

او گفت: طبق رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی، کانال‌ها و گروه‌های فعال در این حوزه پایش و شناسایی عاملان و گردانندگان آن‌ها در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: دو نفر از گردانندگان کانال‌های فعال در حوزه فروش سئوالات کنکور و امتحانات نهایی مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی در دو استان مختلف دستگیر شده اند.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا گفت: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به کلاهبرداری از حدود ۲۰۰ نفر از داوطلبان و خانواده‌های آنان در قالب فروش سئوالات امتحان نهایی و کنکور اعتراف کردند.

او گفت: اقدامات پلیس فتا در زمینه برخورد با هر گونه فعالیت مجرمانه در این حوزه به صورت ویژه در دستور کار واحد‌های این پلیس قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
اقاجون لطفا فروشندگان مدرک جعلی واسلحه راهم در اینستاگرام پیگیری کنید حتی مواد مخدر هم میفروشند واسکناس جعلی
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۱
آیا غیر از طراحان سوال های کنکور، کسی هست که سوالات را بفروشد...!؟
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ تير ۱۴۰۱
چطور سوالات به دستشان می‌رسد ..؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا خودمان را گول نزنیم
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
آخه خیلی جالبه چطوریه که طی این چند سال تا حالا چندین دفعه سوالات کنکور به فروش میرسه هیچکس هم هیچ راهکار ومانع جدی برای لو رفتن سوالات نمی کنه یا برخورد جدی با متخلفین نمیشه که دیگران این کار رو نکنن، یکی می بینی زحمت می کشه فپول خرج می کنه ،کلاس کنکور میره ، یکی هم خیلی راحت آسوده سوالات رو گیر میاره وقبول میشه بعد همین شخص میشه پزشک میشه مهندس که باید برای مردم خونه بسازه و.... خدا بده برکت برخورد جدی واساسی بشه انشا الله تعالی ایندفه
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
عجبی