سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان سیستان وبلوچستان

مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان از امروز هشتم تیر در محل نمایشگاه بین المللی زاهدان آغاز بکار می‌کند.

 فرید شاهمرادی گفت: نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان از ۸ لغایت ۱۰ تیر در محل نمایشگاه بین المللی زاهدان گشایش می‌یابد.

او گفت: این نمایشگاه به همت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و با همکاری مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور، شرکت‌های خلاق و نوآور شتاب دهنده‌های تخصصی کسب و کار و همچنین شرکت‌های پشتیبان تجاری سازی استارتاپ‌های پلتفرمی و فریلنسر‌ها به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی در سالجاری در استان و اولین نمایشگاه با شعار سال در کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناورری سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه ۱۱۰ غرفه از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق عضو پارک علم و فناوری استان و هشت دانشگاه استان شرکت خواهند داشت.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و خلاق استان به دستگاه‌های اجرایی و فراهم شدن زمینه همکاری با آن‌ها و از سوی دیگر معرفی این ظرفیت‌ها به مردم استان به عنوان الگو‌های موفق در حوزه علمی عنوان کرد.

شاهمرادی گفت: دسته بندی غرفه‌های این نمایشگاه با توجه به موضوعات کاری است بطوری که ذون‌های تخصصی برای شرکت‌های دانش بنیان، ذون تخصصی برای شرکت‌های فن آور و ذون تخصصی برای شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

او گفت: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه با همکاری سازمان صمت معرفی ظرفیت‌های علمی استان برای صادرات محصولات به بازار کشور‌های افغانستان و پاکستان است که در این زمینه برنامه ریزی برای حضور سفرای این دو کشور در نمایشگاه انجام شده است.

مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در پارک علم و فناوری استان ۲۰۶ شرکت فعال است.

شاهمرادی گفت: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به عنوان یک مجموعه موفق تاکنون بیش از ۲۵ نمایشگاه تخصصی برپا کرده است و در تیرماه جاری نیز پنج شرکت خلاق استان برای احیای صنایع دستی استان عازم نمایشگاه کشور پرتغال در اروپا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.