سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر داوطلبی اثبات کند رشته امتحانی در کارت ورود به جلسه اشتباه درج شده است؛ شخصا از او آزمون می گیرم!

رئیس سازمان سنجش در جمع خبرنگاران همزمان با آغاز کنکور سراسری هنر در دانشگاه امیرکبیر گفت: ۹۲ هزار داوطلب پس از پیامک‌های سازمان سنجش متقاضی تغییر وضعیت و اصلاح اطلاعات خود شده اند.

عبدالرسول پورعباس گفت: سازمان سنجش برای کنکور سراسری یک میلیون ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ کارت ورود به جلسه صادر کرده است.

او گفت: دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان هنر دیشب به اتمام رسید، اما داوطلبان ریاضی ، تجربی ، انسانی و زبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

پور عباس درباره مشکل داوطلبان پیرامون تفاوت در گروه آزمایشی آن‌ها با رشته درج شده در کارت ورود به جلسه گفت: چنین موضوعی امکان پذیر نیست. برای تمام کسانی که کارت صادر شده، بر مبنای فرم ثبت نام آن‌ها بوده است.

او گفت: سیستم صدور کارت ماشینی است و داوطلبان هر چه را در زمان ثبت نام انجام داده باشند، همان صادر خواهد شد. ممکن است برخی داوطلبان ثبت نام را به صورت کامل انجام نداده باشند که این موضوع بر عهده خود داوطلبان است؛ چرا که پس از ثبت نام حتما باید کد رهگیری دریافت شود.

پور عباس گفت: هر کسی که کد رهگیری در دست داشت و چنین ادعایی کرد به شخصه از او آزمون خواهم گرفت.

نقش تمام داوطلبان حرفه‌ای و متقلب کنکور برای سازمان سنجش روشن است

او گفت: چیزی به عنوان پیش ثبت نام وجود ندارد؛ بلکه ما ثبت نام کامل داریم که ممکن است برخی‌ها آن را نا تمام بگذارند و فردا به اتمام برسانند، اما اتمام نرسیدن آن به معنای این است که ثبت نام انجام نشده است.

رئیس سازمان سنجش گفت: کد رهگیری پس از ثبت نام باید حتما به گوشی داوطلبان پیامک شود تا کد رهگیری با شماره داوطلبی هماهنگ باشد.

پور عباس گفت: ۹۲ هزار داوطلب پس از پیامک‌های سازمان سنجش متقاضی تغییر وضعیت و اصلاح خود شده اند، اما حدود ۴۰ نفر داوطلبان به پیامک‌های سازمان سنجش توجهی نکرده اند. تمام آزمون‌های سازمان سنجش امنیتی برگزار می‌شوند و پاسخ نامه سفید به کسی نمی‌دهیم. فردی که امروز قصد تغییر مشخصات خود را دارد باید حتما پاسخ نامه سفید در اختیارش قرار دهیم که به صورت دستی بوده و فساد به حساب می‌آید و در سیستم ماشینی این موضوع وجود ندارد.

او گفت: در زمان ثبت نام‌ها همیشه تاکید کرده ایم که آخرین فرصت است تا داوطلبان از نام نویسی جا نمانند. سازمان سنجش حجت خود را بر داوطلبان تمام کرده است و آن‌ها حساسیت‌های خود را دارند و بی توجهی آن‌ها یعنی این که داوطلب، داوطلب نیست.

رئیس سازمان سنجش گفت: نگران داوطلبان غیر واقعی هستیم که با قصد و غرض نفوذ به سیستم می‌آیند تا بتوانند در جلسه کنکور بنشینند. تمام عوامل شرکت کننده و داوطلبان زن و مرد را رصد کرده ایم و نقش آن‌ها را می‌دانیم چیست؛ یعنی اگر حرفه‌ای در آزمون تست می‌زنند یا قصد و غرض دارند را می‌شناسیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۷ تير ۱۴۰۱
شما می‌فرمایید ثبت‌نام کامل انجام ندادند، اگر اینطور بوده پس نباید اصلا کارت و دفترچه براشون صادر می‌شد. یا حداقل پس از گذشت یک مدت و تکمیل نشدن ثبت‌نام، یک پیامک یادآوری تکمیل ثبت‌نام براشون ارسال می‌شد که متوجه بشن. موردی که بنده دیدم و این اتفاق براش افتاده، تماما ثبت‌نام رو درست انجام داده. شما آزمون مجدد این افراد رو برگزار بکنید که اشتباه از سمت خودتون بوده.
بیشتر از ۳۰۰۰ نفر این مشکل رو دارند، تعداد کمی نیست. لطفا yjc هم بیشتر پیگیری کنه که حق این همه طفل معصوم تلف نشه. این موضوع متاسفانه داره فراموش میشه.
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام بیخشید یعنی راهی برای کسایی که قصد تغییر گروه خود دارند هست ..؟ چون ما هم اشتباها به جای ریاضی هنر ثبت نام کردیم
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام بیخشید یعنی راهی برای کسایی که قصد تغییر گروه خود دارند هست ..؟ چون ما هم اشتباها به جای ریاضی هنر ثبت نام کردیم
علی
۱۱:۰۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
من هم هر داوطلبی که از کنکور قبول شد و اومد پیش من ،شخصا به او تبریک میگویم
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۸ تير ۱۴۰۱
کلید سوالای ازمون استخدامی که اشتباه بود
بالای ۹۰درصد ب کارنامشون اعتراض دارن
و گوش شنوایی نیس
سیدامیرحسین حسینی
۰۰:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۱
بخش زیادی بصورت پارتی بازی و جا از قبل تعیین شده باید وارد شن و دلیل نقص در کلید سوالات همینه.