سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سند تقویت شبکه‌ بهداشت با ۲۱ راهبرد اجرایی

رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: سند تقویت شبکه‌ بهداشت تدوین شده که در برگیرنده ۲۱ راهبرد اجرایی در جهت توانمند‌سازی بیش از پیش نظام ارائه خدمات در حوزه بهداشت و پاسخگو کردن بیشتر آن نسبت به نیاز مردم است.

مصطفی رضایی در حاشیه نشست کارگاه دو روزه آموزشی معاونان فنی معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی، گفت:بحث همایش معاونان فنی حوزه‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای تقویت شبکه بهداشت است.

وی گفت:هر کدام از راهبرد‌ها وظایف کلی و اختصاصی خواهند داشت. برخی از این راهبردها مباحث مرتبط با پشتیبانی و اجرا را در بر می‌گیرد و برخی از آن جنبه‌های فنی داشته و مرتبط با مباحث فنی ارائه خدمات در حوزه بهداشت است که بر اساس بار بیماری‌ها مشخص می‌کند که چه خدماتی را با چه کیفیتی ارائه دهیم، ابزارمان برای سنجش و کیفیت این خدمات چیست، چگونه این خدمات را پایش و ارزیابی کرده و تا چه حد می توانیم اطمینان  یابیم که خدمات ما پاسخگوی نیازهای جامعه است.

به گفته رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر همین مبنا معاونان فنی حوزه های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی به لحاظ محوریت در برنامه ریزی، اجرا و پایش برنامه‌های فنی دعوت شده‌اند تا با هم راهبردها و برنامه ها را مرور کرده و در جهت اجرایی شدن سند تقدیت شبکه در ابعاد کمی و کیفی برنامه ریزی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.