سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکورسراسری

داوطلبان کنکور سراسری امسال، تا فردا مهلت دارند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

حسینی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: در آزمون سراسری امسال، داوطلبان گروه هنر فردا چهارشنبه ۸ تیرماه، گروه علوم انسانی و ریاضی پنجشنبه ۹ تیرماه، گروه علوم تجربی جمعه ۱۰ تیرماه و گروه زبان خارجی در روز شنبه ۱۱ تیر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او گفت: امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است و داوطلبان می‌توانند کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org دریافت کنند.

حسینی گفت: همچنین داوطلبان کنکور سراسری در شهرستان بیرجند که نسبت به اطلاعات ثبت شده خود در سایت سازمان سنجش اعتراض دارند می‌توانند امروز و فردا به پردیس شهدا واقع در خیابان ۱۷ شهریور_باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: همچنین داوطلبین کنکور سراسری در سایر شهرستان‌های استان می‌توانند برای اصلاح اطلاعات خود در سایت سنجش، به آموزش و پرورش یا دانشگاه پیام نور شهرستان خود مراجعه کنند.

او گفت: کنکور سراسری در شهرستان‌های فردوس و نهبندان در دانشگاه پیام نور و در شهرستان‌های طبس، درمیان، سربیشه، خوسف و زیرکوه در آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی گفت: امسال بیشترین آمار داوطلبان کنکور سراسری در استان مربوط به رشته تجربی با دو هزار و ۵۶۳ داوطلب و کمترین آمار مربوط به رشته ریاضی با ۷۳۰ داوطلب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.