سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین پرواز زائران خانه خدا از سیستان و بلوچستان ۱۱ تیر انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پرواز زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان ساعت۴:۴۰ روز شنبه یازدهم تیر عازم سرزمین وحی می‌شود.

علی جزینی‌زاده  با تشریح آخرین نشست هماهنگی اعزام زائران حج تمتع در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان گفت: تکریم و تسهیل در انجام امور زائران بیت الله الحرام در الویت کار این اداره کل قرار دارد و از تمامی ارگان های همکار نیز تقاضا داریم تکریم از زائر را در الویت قرار دهند.

او همدلی و یکپارچگی میان کارگزاران حج را اتفاقی مثبت در فرودگاه بین المللی زاهدان دانست و گفت: این اداره کل امسال نیز افتخار خادمی حجاج را برعهده دارد و برای رضایت و سربلندی زائران سیستانی و بلوچستانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: اعزام یک هزار و ۵۶۶ زائر در قالب ۶ پرواز و ۱۳ کاروان بوسیله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از زاهدان به سرزمین وحی انجام می شود.

جزینی زاده گفت : این پروازها از فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان از صبح روز شنبه یازدهم تیر آغاز خواهد شد.

او گفت: اقدامات و تدابیر لازم به منظور آماده سازی ترمینال و فضای تحویل و نگهداری بار حجاج قبل از اعزام زائران بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.