سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر کشور در گرگان:

ادامه راه و تفکر شهید بهشتی مسیر آینده کشور را هموار می کند

معاون امور اجتماعی وزیر کشور گفت: داشتن بصیرت و وحدت مهمترین درسهایی است که می توان از تفکر و اندیشه های شهید بهشتی گرفت.

محمد عباسی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع گرگان گفت: دشمن، شهید بهشتی را تنها بخاطر اندیشه و تفکر والای او به شهادت رساند و ادامه راه و تفکر بهشتی ، شناخت با بصیرت و حفظ اجتماع وحدت آفرین می‌تواند مسیر آینده کشور را هموار کند.

عباسی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید بهشتی نوعی اعلام انسجام و همبستگی ولایت مداران و ادامه دهندگان راه او است و افرادی که در این مراسم حضور یافته اند می‌توانند وسیله‌ای مهم برای حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

او گفت: بصیرت شهید بهشتی همچنان ادامه دارد و ما اجازه نخواهیم داد دشمنان ما بویژه منافقین مسیر انقلاب را منحرف کنند.

معاون امور اجتماعی وزیر کشور گفت: شهیدان بهشتی، صیادشیرازی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از انسان‌هایی بودند که در مسیر حراست از انقلاب ایستادند و به شهادت رسیدند و راه آن‌ها امروز هم ادامه دارد و خواهد داشت.

او گفت: امروز شاید جامعه به نقطه مطلوبی نرسیده باشد، ولی به سوی هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم.

عباسی گفت: امروز اگر از آمریکا بپرسند بزرگترین دشمن تو کیست نام رهبر معظم انقلاب را عنوان خواهد کرد.

او گفت: قدرت در تمامی بخش‌ها شاخصه مهمی برای اثبات قدرتمندی و استمرار جامعه است و باید با برنامه جلوی دسیسه‌های دشمن ایستادگی کرد.

منبع: صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.