سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زباله‌گردی زنان ایتالیایی + فیلم

بحران اقتصادی در کشور ایتالیا روبه افزایش است.

فیلم زباله‌گردی زنان ایتالیایی برای یافتن مواد غذایی در پی ادامه بحران اقتصادی در این کشور توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی درحال دست به دست شدن است.

 

 


بيشتر بخوانيد


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
خدا خیرتان بده با این فیلمتون فهمیدم که ما چقدر خوشبخایم
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
هر چند وجود حتی یک زباله گرد برای کشوری مثل ایران زیبنده نیست ولی در یک کشور اروپایی و پیشرفته مثل ایتالیا که عضو مهم منطقه یورو است ، وجود زباله گرد، آن هم زن، یک فاجعه است. در شرایطی که ایران سالها تحت تحریم و جنگ نظامی، اقتصادی و سایبری و ترور ... بوده و زیر انواع فشارهای مختلف سیاسی قراردارد، با این وجود رسانه های خارجی در جنگی روانی علیه ملت ایران به گونه ای این مشکل اجتماعی را سیاه نمایی میکنند که گویی همه مردم ایران زباله گرد هستند و متاسفانه سلیبرتی های دوزاری هم با ساخت فیلمهای سیاه نمای شده از ایران علاوه بر آنکه آب به آسیاب بیگانه ها میریزند ، با نمایش تصویر دروغین از ایران به رهبران کشورهای غربی در فراموشی و دیده نشدن مشکلات اجتماعی کشورهای اروپایی کمک شایان میکنند به طوری که اگر از همین زنان زباله گرد ایتالیای بپرسند زندگی در شرایطی فعلی را ترجیح میدهند یا زندگی در ایران را به احتمال قوی خواهند گفت زباله گردی در ایتالیا برایشان از زندگی در ایران بهتر است همین امر برای درصد بالای زنان فرانسوی که تحت خشونت مردانشان آسیب جسمی و روحی دیده و یا به قتل میرسند هم صادق است
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۷ تير ۱۴۰۱
کشور خودمان که نزدیکتر و جلو چشم هست . چرا از دختران و زنان جوان خودمان که در زباله ها دنبال روزی هستند گزارش نمی گیرید.
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
در کشور ما هم شاید این مناظر وجود داشته باشد ولی در غربی که ادعا میکند با تکیه بر لیبرالیسم بهشت ساخته است دیدن این صحنه ها بیرون آمدن دم خروس است من عصبانیت غربگداها را با دیدن این صحنه درک میکنم همانهایی که در شبکه های مجازی پر کرده اند که اگر نوکر غرب باشیم دیگر مشکلی نخواهیم داشت بفرمایید این هم ایتالیا به اصطلاح شریک امریکا حال حساب نوکرانش را بکنید
ستار کینگ
۱۸:۲۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ایا کشور خودتو دیدی ایا خبر چقدر زن بی خانمان ومعتاد زیاد شده واقعا متاسفم برای اقایون کلید وشاه کلید که فقط شعار میدن
من
۱۷:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
شما بجای دیگران خودتونو نقد کنید که مملکت توی فقر و فساد داره دست و پا میزنه
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ما مملکت خودمان را نقد میکنیم ولی غربگداها غرب را گل و بلبل و سعادتمند و بدون مشکل معرفی میکنند این فیلم ها در جواب اینگونه اشخاص است که بادیدن ان چون کعبه آمالی که در ذهنشان ساخته اند فرو می ریزد عصبانی میشوند!
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ تير ۱۴۰۱
کشور خودمون رو فراموش کردین؟؟
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
گرسنگی نکشیدی که آبخوردن ( عاشقی) یادت بره
گرسنگی اینجا و انجا نمیشتاسد
ولی در کشورهای پیشرفته در علم و اقتصاد قایل هضم نیست گرسنگی آشغال جمع کنی
7891
۱۴:۳۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
چرا زن را کم شان میکنی برادرم؟ مولا علی(ع) مکارم الاخلاق خاصی دارند. خلخال از پای زن یهودیه را میفرمایند که اگر مرد در اثر غصه دق کند سرزنش نشود. امریکایی هم اگر باشد دل میسوزد. ما از هر مظلومی دفاع و به هر ظالمی میتازیم. با اندکی جرح و تعدیل همین خبر به خبری مثبت تبدیل خواهد شد. که ذهن را نیازارد.
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
برا کشورا دیگه زودی مطلب میزارین میگین برا کشور خودتون که هیچی.دلیلش که مشخصه.
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
بهتره یه سر به خیابون های خودمون بزنید دم میوه و تربارها ی خودمون هر روز کلی خانوم یا پیرمرد وپیر زن میان سبزیجات ومیوه ها رو جمع میکنن.ای کاش میادین میوه وتربار این میوه ها رو تو اشغالی نریزن یه چند تا سبد تعبیه کنن و میوه های خودشون رو که خرابه تو اونا بریزن حداقل این بندگان خدا از سطل زباله که پر از آلوگی هست اینا رو جدا نکنن
ا
۱۲:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
اینجا مهره های تیرهای چراغ برق را میبرن و تیر چراغ برق 5 متری میافته زمین به خاطر 4 تا مهره که نگهش داشته که اون 4 تا مهره 200 گرم نمیشه!! زباله گردی لااقل به کسی صدمه نمیزنه و بلاخره از سر ناچاری هست و یه لقمه نون درآوردن !!
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
فیلم زباله گردی زنان و بچه های ایرانی را هم بزارید
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۱
واسه غربی ها که تحریم نیستن داشتن این وضع اقتصادی تعجب اوره!
امین
۰۷:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
خدا رو شکر ما از این جور افراد تو کشورمون نداریم