سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از نخبگان ورزشی از سوی مدیریت جوانان سمنگان + تصاویر

مسئولان طالبان در سمنگان ورزش را ضامن سلامتی و جوانان صحت مند(تندرست) را ستون فقرات کشور عنوان کردند.

مولوی منیب، رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان برای سمنگان در همایش تقدیر از ورزشکاران گفت: شما جوانان سرمایه معنوی یک کشور هستید و توانایی هایی که دارید که یکی را با استعداد قلم خود و دیگری را با ورزش در جامعه  کسب می کنید، شما افتخار ملت، مردم و خانواده های خود هستید.

رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان برای سمنگان در همایش تقدیر از جوانان ورزشکار در این ولایت گفت: شما جوانان در هر رشته ورزشی که فعالیت می کنید آنرا به صورت مسلکی(عادی) آموخته و در مسابقات از خود شایستگی نشان داده اید و مسئولان نیز از شما حمایت می کنند.

شماری از استادان رشته های ورزشی و مسئولان اداره‌های طالبان در سمنگان، هر یک در این نشست صحبت کرده، ورزش را ضامن سلامتی و جوانان صحت مند(تندرست) را ستون فقرات کشور عنوان کردند.

یک تن از استادان ورزشکار گفت: همین جوانان‌هستند که خود را در شرایط فعلی به جوهر علم و دانش آراسته نموده و در همه عرصه های مختلف زندگی تلاش نموده و فردای وطن را رقم میزنند.

در اخیر به تعداد ۳۰ تن از جوانان که در میادین مبارزات از خود شایستگی نشان داده و مدال های قهرمانی را از داخل و خارج کشور در رشته های رزمی بدست آورده بودند از طرف ریاست اطلاعات و فرهنگ برایشان تقدیر گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.