سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت وام ودیعه مسکن به زودی عملیاتی می‌شود

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد.

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برای حمایت از مستاجران، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد.
دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی باید اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان و راه و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد.

با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد، قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد. به طوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهر‌ها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
من الان به ده تا بانک رفتم واسه وام همه بانک ها میگن بخشنامه ای واسه این وام نداریم چجوریه دلت منو حائز شرایط قرار داد ولی بانک قبول نمیکنه
عادلی فشی
۱۹:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
این تسهیلات ودیعه مسکن شاید به چند ده هزار نفر از مستاجرین برسد یا نرسد ولی آثار شوم تورمی این به ظاهر تسهیلات دامن میلیونها مستاجرایرانی را می گیرد که دسترسی به این وام پیدا نمیکنند شمارا به خدا این تسهیلات شوم را قطع کنید وبجاش قانون محکمی برای سامان دهی بازار مسکن واجاره بها ایجاد کنید .در راه خدا .اگر خدا پرستید.
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
یه وام ودیعه به مردم نتونستید بدید درخواست یک ساله من رد سده به دلیل اینکه کد رهگیری من واسه ۱۴۰۰ هست و ۵ ماه دیگه تموم میشه خیلی این بی سوادیتون خنده داره بهتر وام با نزول بالا میخوام چیکار؟
سیدکمال جعفری
۱۴:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
چرا دولت وام ودیعه مسکن را منوط به کدرهگیری کرده درحالیکه موجران با مستاجران همکاری نمیکنند و از دادن کدرهگیری سرباز میزنند
من برای جابجایی احتیاج مبرم به این وام دارم لطفاً بدادمان برسید
دستور بدون قدرت اجرایی چه فایده !!!؟
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
برای وام ودیعه ثبت نام کردم.
برای من نوشته که باید دوباره در سال جدید کد رهگیری بگیرم.
رفتم بنگاه و کافی نت (جهت گرفتن کد رهگیری جدید) و ۵۰۰ تومن پیاده شدم.
الان در سایت مسکن نوشته که:"وام ودیعه مسکن به روستاییان تعلق نمیگیرد"!!!
اول اینکه اینجا که من نشسته هستم، شهرک هست نه روستا.
[شهرک شقایق ۴۷۶ واحدی ساری].
درضمن، مگه کسی که در روستا هست و مستاجر هست، گناه کرده که توی روستا اجاره کرده؟!!!!
حتما پول نداشته که رفته روستا.
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۱
بکار بردن لفظ ودیعه غلط است
از نظر حقوقی باید از لفظ قرض الحسنه استفاده شود !!!
که متأسفانه مسئولین بانک مرکزی هم این موضوع را رعایت نمی کنند !!!!
سیدکمال جعفری
۱۴:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام سیدکمال جعفری از تهران هستم
مالکین از دادن کدرهگیری اجتناب میکنند بنابراین ما که به این وام احتیاج مبرم داریم تکلیفمون چی میشه ؟ چرا دولت دستوری میدهد ولی قدرت اجرایی ندارد . هیچ مشاور املاکی باما همکاری نمیکنند و مالکین اهمیتی به دستور دولت نمیدهند تکلیف ما چه میشود ؟ لطفاً فکری به حال ما بکنید..