سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در زرند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از معدوم سازی ۲ تن و ۵۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف دراین شهرستان خبر داد.

ماشاالله عربپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت ماموران بهداشتی این شهرستان، طی بازرسی از فروشگاه عرضه مواد غذایی این مقدار مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در این شهرستان ضبط و معدوم شده اند.

او گفت: ۲ هزار ۲۲۰ مورد بازرسی اماکن عمومی و ۳۰۹ مورد بازرسی مشترک و ۱هزار۳۷۳ مورد بازدید مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی در این مدت انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت زرند می‌گوید: همچنین طی بازرسی ۳۰ فروشگاه مواد غذایی به دلیل  رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب و پرونده‌های آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

به گفته‌ی او نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی بطور مستمر ادامه دارد و در صورت مشاهده  با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

او از شهروندان خواست در خرید‌های روزانه خود حتما به تاریخ‌های تولید، انقضاء و نیز کیفیت محصولات و مرکز عرضه‌کننده توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.