سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی سمنان به ۳۷۵ میلیارد ریال رسید

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: سرمایه این صندوق پس از ۱۵ سال فعالیت به ۳۷۵ میلیارد ریال رسید.

آقای اکبری گفت: این صندوق در سال ۸۶ با ۳۶ تشکل و سرمایه ۶ میلیارد ریال آغاز به کار کرد و در حال حاضر و پس از ۱۵ سال فعالیت به ۱۰۵ تشکل و سرمایه ۳۷۵ میلیارد ریالی رسیده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان می گوید: جذب مستمر منابع مالی تولیدکنندگان به‌منظور افزایش سرمایه، اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه در بخش کشاورزی، تأمین نقدینگی برای ایجاد بازار‌های عرضه مستقیم تولیدات نهایی به‌منظور ایجاد ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی برخی از اهداف صندوق است.

آقای اکبری گفت: تأمین نقدینگی به‌منظور تجهیز و نوسازی واحد‌های تولیدی به‌منظور افزایش بهره‌وری، دریافت کمک‌های مالی و اعتباری از دولت و بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی، تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی داخلی در بخش کشاورزی برخی دیگر از اهداف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.