سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رییس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی :

کردستان نماد تقریب مذاهب است‌

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: کردها همچون سایر اقوام ایرانی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و فرهنگی‌ترین مردمان کشور، همیشه ایران را خاستگاه خود دانسته‌ و مدافع کشور و نظام بوده‌ و هستند.

ماموستا عبدالسلام کریمی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج گفت: این سفر همانند سفر به سایر استان‌ها باتوجه به اینکه حکمی که رئیس جمهور در زمینه اقوام و مذاهب داده است، نگاه دولت و نظام را نسبت به اقوام تبیین می‌کند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: کردستان نماد تقریب مذاهب است و به نوعی سنندج پایتخت تقریب مذاهب در کشور است.

او می گوید: کرد‌ها همچون سایر اقوام ایرانی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و فرهنگی‌ترین مردمان کشور، همیشه ایران را خاستگاه خود دانسته و مدافع کشور و نظام بوده‌اند.

کریمی گفت:با توجه به همکاری نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان استان این سفر پیش‌زمینه‌ای برای حضور رئیس‌جمهور در کردستان خواهد بود تا رئیس جمهور با وسعت دید بیشتری در استان حضور یابد.

مشاور رییس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در این سفر جلساتی را با روسای استان، شورای ادارای، خانواده شهدا، نخبگان، ورزشکاران و ... برگزار خواهد شد تا این اقوام دیده شوند بنابراین تفاوتی بین اقوام و مذاهب طبق همان شعار ابتدای انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود وجود ندارد.

کریمی در ورود خود به سنندج با حضور در مزار بهشت محمدی سنندج و با اهدای گل و قرائت فاتحه، به شهیدان ادای احترام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.