سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات آزادسازی حریم سد مهاباد ادامه دارد

رئیس دادگستری مهاباد گفت: عملیات آزادسازی حریم و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز بخشی از حاشیه سد این شهرستان با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

جواد بنایی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: آزادسازی اراضی ملی به عنوان یکی از مطالبات مردم توسط مراجع قضایی از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شده است و تداوم خواهد داشت.

وی گفت: برخی بهره برداران در حاشیه سد مهاباد اقدام به تغییر کاربری و گروهی نیز خارج از مجوز‌های صادره برای آن‌ها اقدام به تصرف و ساخت و ساز کرده اند که با این موارد برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: در جلسه شورای فرعی حفاظت از بیت المال با محوریت آزادسازی حاشیه سد مهاباد در این شهرستان، یک فرصت ۲ ماهه برای ادارات ذیربط در این تصرف‌ها داده شده است تا با این تصرفات و ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخورد لازم را انجام دهند.

بنایی گفت: اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر رودخانه‌ها متعلق به عموم مردم بوده و عزم دستگاه قضایی هم در این راستا برای برخورد با متخلفان جدی است.

وی گفت: متاسفانه هزینه‌های تخلف و جرم در قانون با اینگونه تخلفات پایین است از اینرو نمایندگان مجلس باید با بازنگری در این مورد جرایم تعیین شده را افزایش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.