سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم کردن فضای ثابت و تجهیزات مورد نیاز، پایگاه انتقال خون در باغملک

رئیس سازمان انتقال خون خوزستان گفت: با همکاری مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک فضای ثابت و تجهیزات مورد نیاز، پایگاه انتقال خون در این شهرستان فراهم شد.

فیضی گفت: پایگاه انتقال خون ایذه در گذشته بصورت سیار در شهرستان باغملک جهت دریافت خون اهداء کنندگان مستقر می‌شد.

به گفته رئیس سازمان انتقال خون خوزستان با برنامه ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان، از آذر ماه ۱۴۰۰ با فراهم کردن فضای ثابت و تجهیزات مورد نیاز، پایگاه انتقال خون ایذه و کادر زحمتکش آن، انجام عملیات خون گیری از هر ماه یک روز به هر هفته یک روز و بیشتر افزایش یافت به شکلی که هر هفته میانگین ۴۰ واحد خون از اهداء کنندگان دریافت می‌شود.

او می‌گوید: در شش ماهه اخیر بیش از هزار نفر در این مرکز اقدام به اهدا خون نمودند، این روند هم رضایت مردم شهرستان به عنوان اهداء کننده خون و هم پایگاه انتقال خون بعنوان دریافت کننده خون را بدنبال داشته است.

او گفت: لذا خون واحد‌های تالاسمی و دیالیز بیمارستان شهید طباطبایی از این طریق مهیا شد و مازاد این خون‌ها هم به بانک خون انتقال می‌یابد تا جایی که تراز بانک خون شهرستان باغملک را مثبت کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: با استقرار پایگاه انتقال خون بطور ثابت و به صورت هفتگی مشکل اهداء کنندگان و دریافت کنندگان خون مرتفع شد و رضایتمندی بشکل محسوس افزایش یافت و این کار خدمت به مردم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.