سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۲ هزار و ۷۸۳ مورد پرونده تخلیه منزل در شورای حل اختلاف

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه گفت : در یک سال گذشته ۲ هزار و ۷۸۳ مورد پرونده تخلیه منزل در شورای حل اختلاف استان تشکیل شده است، از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۷ پرونده مختومه شده که ۸۱۱ مورد آن به سازش و مصالحه رسیده است.

منوچهر فتاحی گفت : دعوای مربوط به تخلیه منزل یکی از مهمترین موضوعاتی است که این روز‌ها مردم برای رسیدگی به شورای حل اختلاف مراجعه می‌کنند.

به گفته معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه شرایط سخت اقتصادی معیشتی مردم ناشی از اوضاع پس از بحران شیوع کرونا و گرانی‌های روز‌های اخیر از مالکان درخواست می شود در این ارتباط ملاحضه مستاجران را داشته باشند که انشاالله این روز‌ها سپری می‌شود.

مصوبه هفتادمین جلسه ستاد ملی کرونا، مبنی بر حداکثر اجاره بهاء ۲۵ درصد در شهر تهران و ۲۰ درصد در کلانشهر کشور، از مالکان و صاحبان املاک استان درخواست شده این مصوبه را در راستای کمک به همنوعان و همشهریان خود رعایت کنند.

مصوبه جدید دولت سیزدهم مبنی بر تمدید خودکار یکسال اجاره بها هنوز مکانیزم و دستور العمل و ابلاغیه در این خصوص به مرکز استان و مراجعه قانونی ارسال نشده است تا برحسب آن عمل کنیم.

 از همه اقشار درخواست شده شرایط همدیگر در این شرایط سخت زندگی را درک و مراعات کنند.

 از رسانه‌ها درخواست شده در راستای سازش، صلح، مصالحه، غالب کردن گفتمان گفتگو در جامعه، کمک به همدیگر و ملاحضه و مراعات احوال یکدیگر در این شرایط سخت جامعه کار کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.