سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

برق ۱۴ اداره پرمصرف استان مرکزی قطع شد

محمودی گفت: تامین برق کشور بسیار حساس شده و مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی امر ضروری است.

محمود محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مورد صرفه جویی و مدیریت مصرف برق مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

دولت اصلاح مصرف را از خودش شروع کرده و برق ۱۴ اداره پرمصرف استان مرکزی قطع شد.

تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری کاهش دهند در غیر این صورت با اخطار و قطع برق مواجه می‌شوند.

تمام ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده‌اند و امکان بررسی مصرف ادارات به طور لحظه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ایجاد شده است.

۱۷مگاوات مصرف برق با تعطیلی ادارات و پایان ساعات کاری بانک‌ها در روز پنجشنبه هفته گذشته کاهش یافت که این رقم شامل ۱۱مگاوات کاهش مصرف برق در ادارات و ۶ مگاوات کاهش مصرف برق در پایان ساعات کاری فعالیت بانک‌های استان مرکزی بود.

به دنبال این کاهش مصرف و نتیجه حاصل شده و با تصمیم استاندار مرکزی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان تیرماه تعطیل و به صورت دورکاری است و فعالیت بانک‌ها نیز در این روز از هفت صبح تا ۱۱ است.

مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس شده و مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی امر ضروری است.

مانور رصد مصرف برق ادارات به صورت مستمر برگزار می‌شود و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده در ساعات اداری مصرف داشته باشند و یا بار مصرفی را مطابق مصوبه هیات وزیران در ساعت ۱۳ کاهش نداده باشند قطع می‌شود.

پایداری شبکه برق اولویت این صنعت است و از تمام ظرفیت‌ها برای مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.