سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان كار دو شرور سابقه دار در كاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو شرور سابقه دار که با اخلال در نظم عمومی، نزاع و درگیری، ضرب و جرح عمدی و ایجاد رعب و وحشت، باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند "گفت: در پی چندین فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص زورگیری، فروش مواد مخدر و مزاحمت در سطح شهر کاشان توسط دو فرد شرور، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و یک سری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه افراد شرور را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:  این متهمان به دلیل چندین مورد ضرب و جرح، چاقوکشی ایجاد رعب و و حشت در بین شهروندان، سرقت و ... تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی شهرستان بود، دستگیری این شرور‌های سابقه دار، موجبات رضایت و خوشحالی شهروندان بخصوص افرادی که توسط وی مورد ضرب و جرح واقع شده و از آنان شاکی بودند را در پی داشت.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.