سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان یزد:

ترکیب تجربه گذشته با تکنولوژی روز دو بال موفقیت یک سازمان است

غلامعلی دهشیری گفت:‌ باید تجربه پیشکسوتان را با نیروی جوانی، انگیزه و خلاقیت کارکنان جوان ترکیب کرد و بهترین اثرگذاری را رقم زد.

رئیس کل دادگستری یزد گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان هر دستگاه سرمایه های ارزشمند و بی بدیلی هستند که باید برای استفاده از مهارت، دانش و تجربه آنان برنامه ریزی کرد.

او گفت: برنامه معاونت منابع انسانی دادگستری در خصوص تشکیل جلسه بین کارمندان بازنشسته سنوات قبل با کارمندان جوان تازه استخدام شده، برنامه ابتکاری و خوبی است که دو نسل متفاوت و دور از هم از کارکنان دستگاه قضایی را در مواجهه با هم قرار می دهد، هم آیینی برای گرامیداشت ریش سپیدان عدلیه است و هم فرصتی برای نسل جوان که بتوانند از خاطرات و تجربیات نسل های قبل، درس بیاموزند.

به گفته این مقام قضایی، بازنشستگان، آینه آتیه هر خدمتگزار در نظام اسلامی هستند و نسل جدید باید به این باور برسد که فصل خدمت به مردم در قالب پست های اداری و سازمانی، امانتی است که خیلی زود تمام می شود.

او به فضای کاری صمیمی، رفاقت بین کارکنان و تلاش مضاعف برای حل و فصل امور مردم به عنوان شاخصه های ماندگار نسل قدیم عدلیه اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از تجربیات نسل های گذشته، روح اتحاد، همدلی و هم بستگی در کارکنان را تقویت کرد تا شلوغی های بیش از حد این روزهای دادگستری، به تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت کارکنان منجر گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.