سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال حدود ۹۰ هزار تن کالا از مرز بازرگان صادر شده است

مدیرکل گمرک مرز بازرگان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۸۹ هزار و ۹۵۸ تن کالا از طریق این مرز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رامین ظهیری گفت:حصولات صادراتی از این مرز شامل اقلام پتروشیمی، نباتی، کشاورزی، سنگی، اشیای سرامیکی و شیشه‌ای، قراضه و ضایعات آهن و فولاد و محصولات نساجی است.

او می گوید: ارزش دلاری کالاهای صادر شده در این مدت ۵۴ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۷۲ دلار بوده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک بازرگان گفت: در این خصوص ۲ هزار و ۳۷۱ فقره اظهار نامه صادر شده که سال گذشته در این مدت زمانی، این رقم یک هزار و ۷۱ مورد بود و امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ درصد رشد را شاهد هستیم.

صادرات سایر گمرکات از طریق مرز بازرگان بیش از ۲۹۴ هزار تن است

ظهیری گفت: همچنین در این مدت صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز ۲۹۴ هزار و ۸۹۱ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه در صد کاهش داشته است.

به گفته او، ارزش دلاری صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز  ۴۰۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۰۶ دلار برآورد شده در حالی که سال گذشته در این مدت، این رقم ۳۹۷ میلیون و ۸۱۰هزار و ۴۸۱ دلار بود و در این خصوص نیز افزایش یک درصدی ثبت شده است.

مدیرکل گمرک بازرگان گفت:در این خصوص نیز چهار هزار و ۳۴۴ مورد اظهار نامه صادر شده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.