سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح‌های تابستانی ارتش در فارس با همکاری جهاددانشگاهی

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت و استفاده بهینه از ظرفیت جهاددانشگاهی، طرح‌های تابستانی را از اوایل تیرماه آغاز کرده‌ایم و تا اواسط شهریورماه هم ادامه دارد.

حجت الاسلام عزیز رضایی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: با همکاری جهاددانشگاهی دوره‌های مهارت آموزشی ویژه سربازان در رشته‌های مختلف برگزار شد که خروجی این دوره‌ها از نظر خود دانش پژوهان، مطلوب بوده و بر کیفیت تدریس اذعان داشتند.

او گفت: بنده خود شخصا سر کلاس‌ها حضور پیدا کردم و خواستار تداوم همکاری گسترده جهاددانشگاهی در حوزه کارکنان وظیفه و خانواده‌ها هستم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در راستای غنی سازی اوقات فراغت و استفاده بهینه از ظرفیت جهاددانشگاهی نیز افتتاحیه طرح‌های تابستانی را از اوایل تیرماه آغاز کرده‌ایم و تا اواسط شهریورماه هم ادامه دارد.

به گفته رضایی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، اردویی و فضای مجازی در این طرح گنجانده شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری با جهاددانشگاهی در واقعیت به غنی سازی اوقات فراغت برسیم و نه صرفا آن را پر کنیم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات انجام شده در راستای تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبری هم اشاره کرد و بیان کرد: این سازمان با تولید محتوا آستین همت را بالا زده و برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده است.

رضایی گفت: برگزاری کلاس قرآن در ماه رمضان، گزارش هفتگی فعالیت‌ها در این حوزه، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری همایش فرماندهان با حضور تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) و ... از جمله این برنامه‌هاست.

او گفت: در دو هفته اخیر نیز فعالیت‌های ویژه‌ای در راستای جهاد تبیین در خصوص سیاست‌های توخالی سران رژیم صهیونیستی، اجرایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.