سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکل:

نمایشگاه اسوه در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه جشنواره اسوه، در سه بخش از این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا توکل به برپایی نمایشگاه جشنواره اسوه پایگاه‌های بسیج شهرستان کازرون اشاره و با استعداد ۹۵ غرفه، گفت: در این نمایشگاه، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پایگاه‌های بسیج شهرستان عرضه و معرفی می‌شود.

او گفت: نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کازرون در سه منطقه شامل بخش خشت و کنارتخته با ۲۷ غرفه، بخش جره و بالاده با ۱۹ غرفه و شهرستان کازرون با ۴۹ غرفه، برپا می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: در غرفه‌های پیش‌بینی شده، عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران در قالب عکس، فیلم، آثار هنری و تولیدات خانگی، عرضه خواهد شد.

او مدت برپایی این نمایشگاه را سه روز اعلام کرد و گفت: جشنواره اسوه، با هدف شناسایی و قدردانی از پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

توکل با یادآوری اینکه پایگاه‌های برتر علاوه بر تشویق به رده مافوق معرفی خواهند شد، گفت: هدف از برگزار این جشنواره و نمایشگاه، علاوه بر معرفی اقدامات و فعالیت‌ها، ترویج روحیه بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت و اعتلای روحیه انقلابی گری و ارتقا آگاهی‌ها برای صیانت از جوانان انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.