سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان:

قیمت آب‌معدنی در دو هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان گفت: قیمت آب‌معدنی در دو هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته، این گرانی درهمه برندهای این محصول اتفاق افتاده است.

محمدرضا امین الرعایا گفت: یک شِل آب‌معدنی یک‌ونیم لیتری از ۲۱ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان و شِل آب معدنی ۱۲ عددی نیم لیتری هم به ۳۱ هزار تومان رسیده است.

او می گوید: قیمت مصرف‌کننده روی بطری آب‌معدنی درج شده است هر عدد نیم لیتری ۳،۹۰۰ تومان و هر عدد یک‌ونیم لیتری ۵،۸۰۰ تومان درج‌شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان در رابطه با دلایل گرانی این محصول گفت: شاید قیمت تولید آب‌معدنی برای یک کارخانه‌دار تغییر چندانی نسبت به گذشته پیدا نکرده باشد، اما آنچه تغییر داشته و در افزایش نرخ مؤثر بوده است، هزینه‌های تولید مانند دستمزدها، حامل‌های انرژی، تجهیزات و… بوده است.

امین الرعایا در پاسخ به این پرسش که باوجود گرانی و البته گرمای هوا آیا استقبال از خرید این محصول مانند گذشته است یا خیر؟ گفت: آب‌معدنی از محصولاتی است که در هیچ زمان حتی قبل از افزایش قیمت هم در سبد مصرفی خانوار جای نداشته است مگر عده‌ای خاص که بنا به دلایلی مصرف‌کننده ثابت آن هستند و هنوز هم استقبال می‌کنند.

به گفته او: قیمت آب‌معدنی در دو هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و این گرانی در همه برند‌های این محصول اتفاق افتاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.