سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم شب شعر در منزل شهید حامد جوانی

بمناسبت هفتیمن سالگرد شهادت حامد جوانی از شهدای مدافع حرم استان مراسم شب شعری با عنوان «راز رشید» باحضور فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از شاعران آئینی و مذهبی و خانواده معظم شهدا در منزل پدر این شهید والامقام برگزار شد.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم گفت: این ابتکار در راستای قدردانی از مقام شامخ شهدا و پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان برگزار شده است.


خدا را شاکریم که ما را در عرصه‌ای از دنیا آفریده که دوران افتخار برای اسلام و انسانیت است دورانی که واقعاً از نعمت بزرگی مانند انقلاب اسلامی برخورداریم.


سردار  این عزت و اقتدارو امنیت جامعه را مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنانهستیم چرا که چنین جوانانی را تربیت کرده و به جامعهرتحویل دادند. این‌ها مایه افتخار برای اسلام و انقلاب وانسانیت هستند.


شهید حامد جوانی مایه افتخار پدر و مادر و جامعه انقلابی ما است، شهادت این جوانان پاکنشانه نزدیکی آخرالزمان است و همه ما به استقبال آن می‌رویم و در انتظار آن هستیم تا پا در رکاب حضرت امام زمان سربازی کنیم.

سرود سلام فرمانده که جهانی شده است مایه امید و افتخار و مباهات برای کشور است و همه به نوعی خواستار خدمت گزاری و سربازی به حضرت امام زمان هستند که یکی از نشانه‌های ظهوراستقبال عمومی مردم از این شعر ماندگار است.


شهید حامد جوانی متولد ۲۸ آبان ۶۹ در روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شد و بر اثر شدتجراحات حدود ۴۳ روز در سوریه بستری و سپس به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شد که سرانجام با لبیک به دعوت حق، ۳ تیر ماه ۹۴ به قافله سیدالشهدا (ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.