سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد ۲۳ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ۲۳ حلقه چاه غیرمجاز در سه ماهه اول سالجاری در سطح استان مسدود شده است.

داور بستام گفت: گفت: ۲۳ حلقه چاه غیرمجاز در سه ماهه اول سالجاری در سطح استان مسدود شده است که با این اقدام ۳۰۰ هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال تقلیل منصوبات و قطع برق ۱۲ حلقه چاه دارای اضافه برداشت انجام گرفته است که با این اقدام نیز ۴۲۰ هزار مترمکعب در منابع آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

بستام با اشاره به تداوم نصب کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز سطح استان نیز گفت: در همین مدت ۴۵ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز سطح استان نصب شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های گشت و بازرسی گفت: در سه ماهه اول سال ۳۲ دستگاه موتور پمپ غیرمجاز برداشت از منابع آب سطحی در سطح استان جمع آوری شده است.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین از همکاری مستمر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با همکاران بخش آب استان قدردانی کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.