سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: ۵۲۰ نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل و پنجمین مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شرکت کرده اند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از ۲۱ ادریبهشت‌ماه آغاز شده گفت: در این دوره از مسابقات ۵۲۰ نفر از فعالان قرآنی کردستان ثبت‌نام کردند.

او با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در تیرماه امسال برگزار می شود و گفـت: بخش معارفی این دوره از مسابقات قرآنی نیز مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در سه حوزه امتحانی سنندج، قروه و سقز برگزار خواهد شد و در صورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان مریوان و سروآباد یک حوزه امتحانی در مریوان نیز خواهیم داشت.

حجت الاسلام کاروند به زمان ضبط صدای رشته‌های دعاخوانی، اذان، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ۲۳ مردادماه تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارد فایل صوتی شرکت‌کنندگان را به تهران ارسال کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.