سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفری:

المان‌های جدید شهدا در شیراز ساخته می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به پایان مهلت ارسال آثار برای شرکت در فراخوان امامزادگان عشق از ساخت المان‌های جدید شهدا پس از برگزاری جلسه داوری آثار ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

روح‌الله مظفری گفت: شهرداری شیراز با هدف حفظ شأن و جایگاه شهدای والامقام سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع طراحی و نصب تمثال مبارک شهدا را با محوریت ارائه راهکار‌های تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی در حوزه ایثار وشهادت برگزار کرد.

او گفت: با تصویب کارگروه، طراحی تمثال مبارک شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تأثیرگذاری بر مخاطبین، بازنگری در طراحی تابلو‌های شهدا در ورودی شهر، بلوار‌ها و خیابان‌های اصلی شهر شیراز، در قالب مسابقه طراحی تابلو‌های شهدا با عنوان امامزادگان عشق برگزار شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان امامزادگان عشق _مسابقه طراحی تابلو شهدای شیراز_ به پایان رسیده است.

مظفری گفت: پس از برگزاری جلسه داوری و انتخاب آثار برتر سازمان نسبت به عقد قرارداد و ساخت تابلو‌های جدید اقدام خواهد شد.

او گفت: در جلسات برگزارشده وظایف هر نهاد مشخص شد که ازاین‌پس تولید محتوا به عهده کارگروه است، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مجری تصمیمات کارگروه است و اداره ایثارگران شهرداری نیز به‌عنوان رابط بین سازمان و کارگروه هست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.