سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

مسأله گرانی ها با جدیت دنبال شود

ملت ایران در برابر تحریم ها همچنان پایدار و مقاوم هستند هر کشور دیگری به جای ایران بود در مقابل تحریم‌ها دوام نمی‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به روابط محرم و نامحرم گفت: دختران جوان برای سلامت خود آموزه های دینی را بیاموزد عفاف، زکات زیبایی است.

او در ادامه در همین رابطه با تاکید بر اینکه فرق احساسات واقعی و کاذب را تشخیص دهید، گفت: کامجویی صحیح را دنبال کنید جوان به دنبال هویت از پدران و مادران و محیط‌های آموزشی کمک کند فرزند هویت خود را پیدا کند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه شناخت مسائل اعتقادی کمک می‌کند جوان واکسینه شده و در دام آسیب های اجتماعی گرفتار نشود، گفت: گفتن کلمات محبت آمیز به فرزندان سبب می شود در برابر دوستی های نامناسب از مراقبت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به شهادت امام جواد علیه السلام اشاره و گفت: امام جواد علیه السلام به شخصی که از ایشان درخواست چند توصیه کرد، فرمود، به صبر جوری نزدیک انگار که بالش شما است، با پرهیز از تجمل گرایی با فقر هم آغوش باش، شهوت را ترک و با هوای نفسانی مخالفت کن.

او در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت شهادت دکتر شهید بهشتی گفت: شهادت این شهید والامقام، نظام و انقلاب را بیمه کرد مظلومیت شهید بهشتی به شهادتش می‌افزاید.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه گفت : در اجرای قوانین الهی نگاه من به این نباشد که دشمنان چه می گویند اجرای حدود الهی بازدارندگی دارد بنابراین با تفکر و اندیشه آن را اجرایی کنیم.

او گفت : پیشگیری از جرم صرفا وظیفه دستگاه قضا نیست بلکه در دولت و دستگاه‌های اجرایی به رهبری دستگاه قضا انجام شود، یکی از وظایف دستگاه قضایی ، احقاق حقوق عامه به نمایندگی از مردم و زبان مردم است.

امام جمعه بندرعباس در ادامه تاکید کرد: فاصله ما با دستگاه تراز انقلاب زیاد است این فاصله را کم کنیم.

عبادی زاده به مسائل اجتماعی روز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بر گرانی ها با جدیت دنبال شود، گفت: مسائلی که برای ایران در بحث تحریم ها پیش آمد اگر برای کشورهای دیگر بود دوام نمی‌آورند اما ملت ایران همچنان پایدار و مقاوم است.

او با بیان اینکه جراحی اقتصادی دولت کار بزرگی بود و ملت ایران فهیم آن برخورد کردند گفت: ضعف بنای افکار عمومی در مسائل اقتصادی وجود دارد فضای رسانه‌ای استکبار هم بر این مسئله افزوده است لذا به دولت نیز برای عبور از مشکلات اقتصادی فرصت دهیم. 

برچسب ها: نمازجمعه ، بندرعباس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.