سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بیرجند:

وحدت مسلمین در حج زمینه نابودی دشمن را فراهم می کند

امام جمعه موقت بیرجند اتحاد مسلمین در حج را زمینه ساز نابودی غرب دانست.

حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: مسلمانان در اجتماع بزرگ حج درس اخلاص و تسلیم خدا بودن می‌آموزند و قطعا امسال حجاج در این  اجتماع بزرگ امت اسلامی توطئه‌های دشمنان  را خنثی می‌کنند.

او گفت: دشمنان و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند که این مراسم با حضور مومنان و وحدت یکپارچه تمام مسلمانان زمینه نابودی غرب را فراهم می‌کند.  

حجت الاسلام نوفرستی به ۷ تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران  امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله بهشتی به تنهایی  یک ملت بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آیت الله بهشتی پیرو خط امامت و ولایت و خاری در چشم دشمنان بود و این شهید مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید و امروز افتخار ملت ماست.

او گفت: وجود این شخصیت در قوه قضائیه و  شهادت او که حقانیت این مسیر و این راه است تا امروز به مجموعه قوه قضائیه عظمت داده است.

حجت الاسلام نوفرستی به سند تحول و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با دنبال کردن دقیق این سند تحول و روی کار آمدن نیرو‌های جوان، کارآمد و مدیران شایسته در مجموعه قضائی شاهد پویایی این مجموعه هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برخورد جدی با فساد و آلودگی و تخلف باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.