سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیمانکاران جدید در موقعیت عملیاتی ۶۰ دکل حفاری شروع به کار کردند

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران از شروع به کار پیمانکاران جدید خدمات غذایی و اردوگاه‌های این شرکت در موقعیت عملیاتی استقرار ۶۰ دکل حفاری خشکی و دریایی خبر داد.

محمد مهدی اولی پور گفت: با اعلام نتایج مناقصه و عقد ۱۲ قرارداد، پیمانکاران مجری در این بخش مشخص و در قالب پیمان همکاری دو ساله فعالیت خود را آغاز کردند.

او می گوید: با توجه به گستردگی مناطق عملیاتی حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و تعمیری تکمیلی در چندین استان کشور و تعداد کارکنان اقماری و ماموریتی در این موقعیت ها، میانگین روزانه در هر وعده برای ۱۲ هزار نفر غذا تدارک دیده می‌شود و همزمان سایر خدمات اردوگاهی ارائه می‌گردد.

اولی پور گفت: با تمهیدات صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته برای تمامی دستگاه‌های حفاری مستقر در مناطق خشکی و دریا تعداد ۱۸۰ محموله مواد غذایی شامل اقلام پروتئینی، تره بار، خشکبار و آب معدنی ارسال و خدمات دهی در این زمینه به طور منظم و طبق روال گذشته انجام می‌شود.

مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: تا پیش از این تامین مواد غذایی دستگاه‌های حفاری به صورت قرارداد‌های موردی، ترک تشریفات صورت می‌گرفت که مشکلاتی را در اجرا به دنبال داشت، اما با تدبیر و برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای فساد ستیزی، شفافیت و استفاده از پیمانکاران توانمند، قرارداد‌های جدید دو ساله منعقد گردیده، که من بعد، کمبود و یا تأخیری در ارسال مواد غذایی نخواهیم داشت.

به گفته او با برنامه ریزی به عمل آمده، ارائه خدمات با کیفیت و نظم کاری با تلاش مضاعف در جهت رضایتمندی همکاران که در شرایط سخت آب و هوایی خاصه گرمای شدید در حال انجام وظیفه هستند، صورت می‌پذیرد.

اولی پور گفت: مسئولیت این حوزه در پشتیبانی از عملیات بسیار مهم و ارزشمند است و به موازات و در مسیر کار عملیاتی انجام می‌شود و کوچکترین وقفه در کار خدمات، روی عملیات حفاری تاثیر مستقیم دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.