سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۹۰ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:تعداد واحد‌های دارای تخلف در سال گذشته ۴۹۶ واحد بود که امسال به ۷۴۳ مورد رسیده است.

مظفری با بیان اینکه  تعداد پرونده های وارده در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته است گفت:در این اساس تعداد پرونده‌های مختومه هم در این مدت ۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مظفری به  افزایش ۴۸ درصدی اکیپ‌های گشت و ۱۶۲ درصدی تعداد بازرسی‌ها در سه ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر این اساس در سال ۱۴۰۰ تعداد اکیپ گشت سیار ۱۵۲ مورد بود که در سال جدید به ۲۲۵ مورد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعداد بازرسی‌ها در سه ماهه اول سال گذشته از ۱۵۹ مورد به یک هزار و۷۲۷ مورد در مدت مشابه امسال افزایش یافته است گفت: تعداد واحد‌های دارای تخلف در سال گذشته ۴۹۶ واحد بود که امسال به ۷۴۳ مورد رسیده است.

مظفری واحد فاقد تخلف در سال گذشته را، ۱۶۳ مورد عنوان کرد و گفت: این مورد در سال جدید به ۹۸۴ مورد رسیده است.

اوبه آمار نصب بنر و پلمب واحد‌های صنفی متخلف در سه ماهه اول امسال هم اشاره کرد و گفت: نصب بنر تخلفی بر سردرب ۷۰ واحد صنفی، حکم به تعطیلی ۷ پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی و تعطیلی موقت ۲۰ واحد صنفی و بهداشتی از دیگر اقدامات سه ماهه امسال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به آمار مقایسه‌ای فراوانی تخلفات در سه ماهه امسال و سال گذشته هم گفت: درسه ماهه سال گذشته، تخلف عدم درج قیمت با ۱۹۱ پرونده، گرانفروشی ۳۳۰ پرونده عرضه، نگهداری و حمل کالای قاچاق ۱۲۱ پرونده، کم فروشی ۹۴ پرونده و عدم صدور فاکتور ۱۰۸ پرونده بوده است.

او می گوید: در سه ماهه اول امسال هم تخلف عدم درج قیمت با ۲۹۶ پرونده، کم فروشی ۲۳۰ پرونده، گرانفروشی ۱۵۰ پرونده، عرضه، نگهداری و حمل کالای قاچاق با ۱۱۹ پرونده و عدم صدور فاکتور با ۱۰۴پرونده ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.