سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان های کرج میزبان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز

رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی تابستانی مهر استان البرز در تعدادی از بوستان های کرج به اجرا درآمد.

آقای عبدالله پور گفت: این جشنواره باهدف پیشگیری از وقوع جرم وکاهش آسیب های اجتماعی از امروز در برخی بوستان های البرز به اجرا درآمده است.

اوگفت: پس از انتشار فراخوان این جشنواره و بازبینی و داوری ۲۶ اثر ارسالی به دبیرخانه آن، تئاتر های منتخب آن به مدت چهار روز در پارک ها و بوستان های شهراجرا می شوند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تمام تئاترهای این جشنواره در عین وفاداری به واژه ارزشمند تئاتر در تولید اثر هنری خود به وفاق و انسجام خانواده، گسترش فرهنگ اصیل خانواده های ایرانی اسلامی، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق، فقر فرهنگی و پیشگیری از این آسیب ها می پردازند .

او می گوید: برگزاری فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در پارک ها و بوستان های شهر اقدامی اثربخش در زمینه جذب و جلب شهروندان بخصوص جوانان به موضوعات دینی واعتقادی و در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد.

عبدالله پور گفت: معتقدیم پارک ها و بوستان ها امروزه کارکردی بیش از فضای ســبز شهری داشته و براین اساس برای فصل تابستان تعدادی جشنواره و برنامه های فرهنگی دیگر نیز در پارک ها و بوستان ها برنامه ریزی شده که پس از جمع بندی نهایی اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.