سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی آب آشامیدنی را به خانه باغچه ها و باغ ها منتقل می کنند

فرماندار سیرجان گفت:در بخش پاریز برخی آب آشامیدنی را به خانه باغچه‌های خود منتقل می‌کنند که مسئولان با این معضل برخورد قانونی خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان  با حضور در بخش پاریز، با بخشدار، دهیاران و اعضای شورای بخش پاریز دیدار و گفت و گو کرد.

علی یعقوبی در این بازدید یک روزه به بررسی و پیگیری مشکلات موجود پرداخت و گفت: متاسفانه مشکلاتی همچون آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت، جاده‌ها، زمین، اشتغال، آب، لایروبی قنوات و... در همه بخش‌ها وجود دارد که برای بررسی و رفع آنها، جلسات ویژه‌ای با حضور برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در دستور کار قرار دارد.

او می‌گوید: در خصوص مشکلات قنوات بسیار خرسندم که تعدادی از نمایندگان قنوات شهرستان پیگیر موضوع شدند و در این خصوص جلساتی برگزار کردیم که تصمیماتی در خصوص حفظ و احیای قنوات به منظور پیشگیری از مشکلات و معضلات غیرقابل جبران تدابیری اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به مشکل کمبود آب آشامیدنی در سیرجان بخصوص در روز‌های گرم تابستان گفت: بحث انتقال آب خلیج فارس و جایگزینی آن در آب آشامیدنی و کشاورزی را در برنامه داریم و امیدواریم با انتقال آب خلیج فارس به تصفیه خانه، این مشکل را رفع کنیم؛ ضمن اینکه برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که در بخش پاریز برخی مردم آب آشامیدنی را به خانه باغچه‌های خود منتقل می‌کنند که در این رابطه مسئولان بخش پاریز باید هر چه سریعتر به این ماجرا ورود کرده و در صورت صحت ماجرا، با این معضل برخورد قانونی کنند و نباید اجازه دهیم آب آشامیدنی مورد نیاز مردم اینگونه دچار مشکل و چالش شود.

علی یعقوبی همچنین در خصوص دو بانده شدن محور هماشهر به پاریز گفت: در سفر آینده رییس جمهور به استان کرمان و احتمال حضور وی در شهرستان سیرجان، از معاونان خواستیم که پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان را معرفی کرده تا در سفر رییس جمهور، آن‌ها را پیگیری کنیم؛ ضمن اینکه موضوع دو بانده شدن محور هماشهر به پاریز هم در این پروژه‌ها مطرح خواهد شد.

او گفت: معضل دیگر که دغدغه مهم محسوب می‌شود، اراضی که طی سال‌های گذشته به منظور اجرای پروژه‌ها در مجاورت محور‌های موصلاتی از دولت دریافت شده، اما متاسفانه پیشرفت فیزیکی و تکمیلی نداشته اند که این موضوع باید پیگیری شود و پروژه‌هایی که ظرفیت تکمیل را ندارند باز پس گرفته شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان همچنین در دیدار با امام جمعه پاریز گفت: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی هر شهر، نقش بی بدیلی در حفظ اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم دارند و مسئولان باید ضمن استفاده از پیشنهادات و برنامه‌های آنها، در امور مقتضی از مشورت‌ها و نصایح این قشر عالم و فرزانه بهره‌برداری کنند.

بازدید از بخشداری و شهرداری پاریز، شهرداری هماشهر و پروژه‌های عمرانی از جمله سالن ورزشی هماشهر، پارک در حال احداث و پروژه بهسازی تعریض بلوار جمهوری پاریز، درمانگاه روستای کران و کارخانه مس بلیستر از دیگر برنامه‌ها و بازدید‌های سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در سفر یکروزه به پاریز بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.