سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخلاقی: نشان دادیم که تیم ملی یکپارچه‌ای داریم

ملی پوشان پومسه کشورمان در هفتمین دوره مسابقات رقابت‌های تکواندو آسیا در بخش پومسه صاحب یک طلا، شش نقره و سه برنز شدند.

احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه ایران گفت: مسابقات پومسه قهرمانی آسیا امروز به اتمام رسید و ما توانستیم که در مجموع یک مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز کسب کند. در این مسابقات تیم ملی پومسه آقایان ۹۹ درصد موفق به کسب مدال  شد و این اتفاق بزرگی برای پومسه است. این موضوع نشان دهنده یکپارچه بودن تیم ملی پومسه است. در این مسابقات تیم‌های قدرتمندی مانند کره جنوبی و چین تایپه حضور داشتند. در بخش ۳ نفره تیمی در بانوان و آقایان موفق به کسب مدال نشدیم، اما در مجموع تیم ملی پومسه ایران در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

هفتمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی تکواندو آسیا با حضور ۱۵۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور امروز پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ در سالن «هوبان» شهر «چانچئون» به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

تیم ملی پومسه کشورمان با ترکیب علی نادعلی نجف آبادی، مرتضی زنده دل، نادر خدامرادی، امیررضا مهربان، علی سهرابی، یاسین زندی، حسین بهشتی، اکبر فروزان، مرجان سلحشوری، مهسا صادقی، مرجان تاجی، سیده مینا هاشمی، یاسمن لیموچی و آتوسا فرهمند پارسا نیز در ترکیب تیم‌های ملی پومسه مردان و زنان ایران در این مسابقات شرکت کردند و دستاورد پومسه رو‌ها یک مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز بود.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.