سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات کردستان از بودجه امسال ۲۷ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت:مجموع اعتبارات امسال استان ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با دستور کار توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای امروز با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و جمعی از مسئولین در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در این جلسه با اعلام رشد ۲۷ درصدی بودجه امسال نسبت به سال قبل گفت: اولویت بودجه امسال اجرای طرح‌های نیمه تمام است.

ازهاری گفت: برای توسعه استان نباید فقط به اعتبارات تخصیصی اکتفا کرد و باید به دنبال خلق منابع جدید بودجه‌ای بود.

استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان است و برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان ۵۲۷ میلیارد تومان اعتبار  تخصیص داده شده است.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: مجموعه مدیریت استان تمامی وقت خود را صرف توسعه استان خواهد کرد هم چنین پرهیز از مسائل حاشیه ای، توجه به مشکلات مردم و تعامل تنها راه برای رفع مشکلات و کمک به توسعه استان است.

لزوم توجه به طرح هادی، بازنگری در روند توزیع اعتبارات با توجه به محدودیت‌ها و اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس از دیگر مطالبی بود که توسط نمایندگان مردم در این جلسه مطرح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.