سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبار احتکار کالا‌های اساسی در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف انبار احتکار کالا‌های اساسی در این شهرستان به ارزش حدود ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، پودر لباسشویی و سایر اقلام اساسی توسط شخصی در یک باب انباری در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی محل دپوی کالای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از انبار شناسایی شده ۱۵ تن برنج، هزار و ۱۲۸ حلبی روغن جامد ۵ کیلویی، ۹۸۵ عدد روغن مایع، ۴۰۰ کیلوگرم چای، ۶ هزار و ۱۰۵ بسته ماکارونی و ۳ هزار و ۵۸۴ عدد حلبی رب گوجه فرنگی که به صورت غیرمجاز دپو شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سرهنگ توحیدی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.