سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.

آقای اقربایی‌فام در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه یار و مددکار پلیس در مبارزه با مواد مخدر هستند.

جمهوری اسلامی ایران براساس اعلام سازمان ملل پرچمدار مبارزه با مواد مخدر و در کشفیات مواد مخدر حائز رتبه اول در جهان است.

وی به کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر طی پارسال در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و تعداد ۲۷ قاچاقچی و ۲ باند قاچاق منطقه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

 تعداد ۲ هزار و ۲۶ مورد عملیات مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان اجرا شده و تعداد یک‌هزار و ۱۸۳ طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهری صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع‌کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی به‌طور همزمان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.