سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای نشان ملی وجدان محیط زیست به کارکنان چهارمحال و بختیاری

کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های خانمیرزا و کیار موفق به دریافت نشان ملی وجدان محیط زیست شدند.

نشان وجدان محیط زیست، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه‌های سبز انسانی اهداء می‌شود.

این جایزه به کارکنان، کارشناسان، مدیران بخش‌های دولتی و غیر دولتی، عمومی و نظامی و یا صاحبان واحد‌های صنعتی، معدنی، خدماتی وکشاورزی و همچنین فعالان و حامیان محیط زیست، هنرمندان، خبرنگاران و حتی مدیران ارشد نظام که در حوزه کسب و کارخود خدمات ارزنده‌ای را انجام داده اند و همچنین شرکت‌ها و بنگاه‌های خصوصی که در رابطه با حفظ و ارزشگزاری به مقوله محیط زیست فعالیت جدی داشته اند به انتخاب هیات داوران اهدا می‌گردد.

آقای احمدی مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: شیر محمد فرامرزی و امرالله حسینی نشان ملی وجدان محیط زیست را در بخش تلاش برای بهبود وضعیت محیط زیست کسب کردند.

بزرگ نمایی نقش و مشارکت مردم در امر حفاظت در چارچوب اصل پنجاهم قانون اساسی، و سند برنامه ارتقا از اهداف و محور‌های جشنواره نشان ملی وجدان محیط زیست بود.


بیشتر بخوانید


در این دوره بیش از ۸۵۰ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی با دبیرخانه ارتباط گرفته یا معرفی شدند که در مجموع برندگان از ۱۳ استان از گروه‌های شهدا و جانبازان محیط زیست و منابع طبیعی، تشکل‌های مردم نهاد، خبرنگار، هنرمندان فیلم و عکس، کارکنان دولت و نیز واحد‌های صنعتی و خدماتی و کشاورزی روز گذشته و طی مراسمی در اتاق بازرگانی ایران نشان و لوح جشنواره را دریافت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.