سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلباران مزار شهدا در شهرستان ساوه

کارکنان دستگاه قضایی مزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند.

به مناسبت هفته قوه قضاییه، جمعی از کارکنان دستگاه قضایی مزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند؛ غباروبی از امامزاده سید علی اصغر (ع)، توسط پرسنل دادگستری ساوه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 قضات و جمعی از کارکنان دادگستری با امام جمعه شهر ساوه دیدار کردند.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهر ساوه در این دیدار گفت: آماربالای پرونده ها، نشان دهنده هشدار و وضعیت قرمز جامعه است که عمل واقعی مساجد به کارکرد‌های خود در جامعه در کنار تکالیف سایر دستگاه‌ها می‌تواند، مانع سر ریز شدن مشکلات به سوی دادگستری شود.

حجت الاسلام رحیمی می‌گوید: امروز گسترش چتر عدالت و کاهش اطاله دادرسی و تلاش برای از بین بردن زمینه‌های فساد نیازمند تلاش مضاعف قضات شریف در محاکم دادگستری است.

او صبر و شنیدن حرف‌های مردم را از ویژگی‌های اصلی قضات دانست و گفت: حضور در بین مردم و مساجد می‌تواند موجب حل بسیاری از مشکلات شده و چه بسا از تشکیل پرونده نیز جلوگیری کند.

علیپور دادستان ساوه هم گفت: با وجود محدویت امکانات و اعتبارات، قضات و کارکنان شریف با از خودگذشتگی در حال اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت در جامعه هستند.

علیپور گفت: در مراجع دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف شهر ساوه ماهانه حدودا ۳ هزار پرونده مطرح می‌شود که نشان دهنده حجم بالای کار در این حوزه قضایی را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.