سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان

استاندار سمنان از صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد

آقای  هاشمی گفت:: از محل مصوبات سفر آبان ماه رییس جمهور به استان سمنان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی به این استان در نظر گرفته شد که اخذ کدگمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با هدف تقویت تولید و اشتغال آفرینی یکی از این مصوبات بود.

استاندار سمنان می گوید : منطقه ویژه اقتصادی سمتان با کاربری تجاری صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار هکتار در مجاورت شهرک صنعتی سمنان واقع شده و فاز عملیاتی فعلی این منطقه ویژه اقتصادی در حال حاضر محصور است.

به گفته ی استاندار سمنان، با اخذ این کد گمرکی اکنون سرمایه گذاران می‌توانند از خدماتی نظیر رویه‌های صادرات، ترانزیت، ورود قطعی، موقت و مرجوعی به گمرک بهره‌مند شوند.

هاشمی گفت: با صدور کد‌گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان و ارتقاء سطح خدمات این منطقه، زمینه اشتغال، تولید بیشتر و توجه به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های آنان فراهم می شود.

مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: یکی از مزیت‌های ویژه و حائز اهمیت منطقه ویژه اقتصادی سمنان، قرار گیری در مجاورت خط راه آهن سراسری تهران-مشهد است که زمینه را برای تسهیل و تسریع در امور مرتبط به صادرات تولیدات و کالا‌های شهرک‌های صنعتی استان و به طور ویژه شهرک صنعتی سمنان، فرآهم می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.